Dneglr Zbbozkurt inşallah öyledir canım bende bi heves 2 gündür bakıyorum erken görenler var diye ama yorumlarda önce kan da görüp sonra idrarda görende cok bakalım pazartesi test günüm pazartesi belli olur :) belim cok agrıyor benimde
Zbbozkurt Dneglr yaa herkesin vücudu ve verdiği tepkiler çok başka bende de hiç belirti yok sadece şişkinlik oda Progestan kullanıyorum ondan iki gün sonra falan dene olmadı inşallah hayırlsıyla pozitifi görelim
Birbahargunu Zbbozkurt benimki de taze transferdi 5. Gün embriyosu bundan bir tık koyu çıkmıştı 7. Gün sabahı pozitifti kanda da hayırlısı olsun inşallah
Zbbozkurt Birbahargunu Allahım inşşalh umudum yarım kalsın istemiyorum çatlatma etkisi 7. Günde bitiyor mu o zaman
Zbbozkurt Dneglr canım benim test günüm cuma ama seni de takip edeceğim inşalah ikimzde güzel sonuçlar yazarız burdan 🙏❤️
Birbahargunu Zbbozkurt yumurta toplamadan 2 gün önce vurulmustum çatlatma iğnesini. Embriyolar 5. Gün transfer edildi 7 gün de bekleme süresi yani 14 gün geçmiş oluyor iğneden
Birbahargunu Zbbozkurt bence pozitiftir inşallah doktoruma atmistim iğne etkisi falan demedi pozitif dedi değer de 30 çıkmıştı
Birbahargunu Zbbozkurt sizin gibi 6. Gün akşamı da yapmıştım bundan daha silik varla yok arası çıkmıştı ama ertesi gün sabah çok net çıktı bence vardır yarın da tekrarlayın testiniz varsa
yarenk2509 Zbbozkurt aminn canimm benimm inşallah var merak etme benimde böyle çıktı testim geri gittim vardı 😇😇
Powergirls Zbbozkurt 12.gune kadar kalmıyor kuzum iğne etkisi 10.gunde bitiyor güzel haberi vericen heralde ☺