Kediannesi1 Dneglr evet ihtimalim çok düşüktü ama ikisi de tuttu 16 haftalık olduk bile Allah bekleyen herkese nasip etsin inşallah
Kediannesi1 Zbbozkurt evet yapmıştık benim kan testi verdiğim gün bile idrar testi negatifti 2 gün sonra idrarda pozitif gördüm anı kalsın diye ısrarla yaptım bir de gözüm görsün şöyle dünya gözüyle dedim 😀
Dneglr Zbbozkurt ben daha önceleri de cok yaptım ovulasyon bu kadar belirgin cıkmıyordu ya dur atıyım atabilirsm
Zbbozkurt Dneglr yaa ben hiç onunla denemedim ama sen yaptıysan bilirsin inşallah giderek koyulaşır at canım🙏
Zbbozkurt Dneglr üç çizgi olan yerde resimm yükle var ordan yükledim canım buraya kopyala yaptım sonra
yarenk2509 Bence var canım bir kan ver istersen hayırlısı olsun inşallah rabbim hızlı ve kolay nasip etsin hemen🤲😇
Zbbozkurt yarenk2509 ahh canım ağzın bal yesin inşalalh vardır şuan kan verecek bi yerde değilim Allah nasip ederse perşembe vereceğim
yarenk2509 Zbbozkurt aminn canimm benimm inşallah var merak etme benimde böyle çıktı testim geri gittim vardı 😇😇
Zbbozkurt Dneglr aaa doğru kaçırmışım onu test günün ne zaman canım beta idrara daha geç yasnsıyormuş daha yeni tutunuyordur belki
Dneglr Zbbozkurt inşallah öyledir canım bende bi heves 2 gündür bakıyorum erken görenler var diye ama yorumlarda önce kan da görüp sonra idrarda görende cok bakalım pazartesi test günüm pazartesi belli olur :) belim cok agrıyor benimde