Maviss35 Ruyaaa canım benim vardı ama hissetmiyordum sancıyı suyumu patlattılar öyle hissetmeye başladım suni verirlerse açılman olursa hemen suyunu patlattırki hızlı ilerlesin çok acı çekme
Sinmn Ruyaaa Suni sancıyla Doğum yaptım ama fitille değil, serumla başladık direkt.. benim ikinci doğumum, toplam 4,5 saat sancı çektim ben..
Sinmn Ruyaaa hayır açılmam yoktu..gece nişanım geldi.. sürekli bir ağrım olunca ve suyum gelmeye başlayınca suni sancı verildi..
Cismmpoyraz48 Ruyaaa suni sancı ile yaptım damar yolu açıldı fitil verilmedi bana tam 3 buçuk saat sancı çektim bi anda glmedi sancı ztn ilk saatler hafifti adet sancısı gibi suyum patlatılınca sancım arttı sonra hemen doğuma alındım ztn
Sinmn Ruyaaa çok zor değildi.. kişinin ağrı eşiğine göre değişiyor sanırım.. Benin ilk doğumum kendi sancımlaydı, ona kıyasla daha sık geldi sancılar sadece, biraz yordu bu da..
Cismmpoyraz48 Ruyaaa yok bnm zor değildi kişiden kişiye değişiyor tabi inşallah sizin de kolay ve rahat geçer😊