Ruyaaa Bende 37.haftadayım bi bilgim yok ama zorda kalmadıkça direnin diyorlar sancıyı.iyice evde çekip.öyle hastaneye gidin diyolar yoksa hemen suni.sancı veriyorlarmış ama seninki mecburi olduğu için yapacak bişey yok.suni sancı yani ekstradan vücuda samvı vermekmiş bence serumla,oda ister istemez acı çektiriyormuş ama korkma Allah'a sığın bebişler için değer Rabbim yardımcın olsun sağ salim kucağına alırsın inşallah