Mrvcakatt yaa olabilir tam temizlensin rahmin dedi hatta parçayı keseyi yani atmasaydın dedi incelemeye yollaniyomus ama ben atmıştım, öyle işte şükür bakalım 3 gün kullan ağrı yapar dedi ama olsun artık 2bucukta iğne icin gittiğimde sorcam bakalım korunmaya gerek var mı falan