Mrvcakatt canım doğru söylüyorsun ben inan ki hiçbir şey bilmiyordum araştırarak çok şey öğrendim. Beni doktorun bilgilendirmedi, yönlendirmedi, bana bu durumun normal olacağından hiç bahsetmedi. Maalesef bende boş gebelik mi diye düşündüm. Şuanda 6+6 yım yarın 7 haftalık olacağım inşallah doktora gideceğim. Gözükür diye umuyorum. Boş gebelik belirtim yok ama tabi herşey Allahtan.