Ebebe Ebrumtmt ben de oldum doktorum öneriyor. 3 gün kolum çok ağırdı üstüne yatamadım. Üst değiştiremedim eşim yardımcı oldu sonra gecti
Zeyno19 Ebrumtmt cok guvendigim bi doktor tarlada dogurmayacaksan göbek baginida taşla ezerek kesmiceksen gerek yok dedi😄tabi herkesin kişisel tercihi ama cokta zorunlu degil sanirim ben ilkinde olmustum bunda olmadim
Ayshe19 Zeyno19 gülün dikeninde bile tetenoz mikrobu bulunuyor sadece doğumda olacak diye düşünmemek gerek ama eline bayan dikende bile varsa bu mikrop üstelik tetenoz aşısı tamamen ölü aşı bir zararı yok ne bebeğe ne size aksine bağışıklık yapıyor