Serendipty Ebrumtmt ben yaptırdım doktorlar genelde yaptırın diyor doktorunuza sorun derim çevreyi dinlemekten ziyade
balevlatlarim3535 Ebrumtmt ilk gebeliğimde de yaptırdım. Şimdi de ilk dozu yapıldı ikinci dozu da zamanı gelince yapılacak.
Pnr_KMRC1 Ebrumtmt iyi bişey olmadığını söylüyorlar derken ne anlamada acaba ben yaptırdım yaptırmazsan sıkıntı bence hiç olmazsa tek doz yaptırın 🌸
Ebrumtmt Pnr_KMRC1 şu sıralar ınstagramda bazı doktor videoları çıkıyor karşıma aşının iyi olmadığını anlatan
2prenses_masal-oyku Kubra-soyler allah aşkına ya yapmayın şunu türk doktorları bile isteye hamilelere başka tür iğne yaparlarmı lütfen ya ben ilkinde de oldum bundada olucam yani abartmayın bence tamam pandemide vurulmayanlar çok iyi yaptı ama hamilelikte de yapmayın böyle vurdukları bi tetanoz bide varsa kan uyuşmazlığı için iğne yani
2prenses_masal-oyku Ebrumtmt instagram doktorlarına inanmıyorum bende gidip doktorunuza danışabilirsiniz burdada aşı yandaşı ve aşı karşıtı bi sürü insan var sağlıklı bilgi alamazsınız
Rfrshr Ben de oldum, olduğum için içim rahatladı. Tetanoz canlı bir aşı değil bu nedenle gebelikte güvenle uygulanabiliyor hem anne hem de bebeği koruyor 🌺
Simge_celen_ozyildiz_ Ebrumtmt bende yaptıracağım ama önce kan vermem söylendi acaba sizler de mi ilk kan verdiniz sonra aşı oldunuz??? Kan vermem sorun değil riskli gebeliğim olduğu için her hafta şehir Hastanesi’ne gidiyorum ve kan veriyorum aynı tahlil sonuçlarını görebilirler onun için sorma gereksimi duydum
Ayshe19 Ebrumtmt tetanoz aşısı yaptırın hiç bir zararı olmayan aşı bende ilk bir tereddüt etmiştim ama tamamen size yararı olan bişey ayrıca bebeğe tabi doğumun nerde Nasıl olacağını bilemezsiniz tetenoz mikrobunun şakası yok ölümle sonuçlanıyor mikrop vücuda girdimi şöylede bir dip not geçeyim gülün dikeninde bile tetenoz mikrobunun bulunduğunu söylemişti doktorum