Arkadaşlar merhaba . Ben troidim yüksek çıktığı için troid hapina başladım 6.64 daha sonra 4.43 çıktı ilaç kullandık eutrox 50 mg bir ayda 3.76 düşmüş. Ama İnternet’e atastrdgmda hamiellkkte en fazla 2 2.5 olmalı diyor biraz korktum benim gibi aynı durumu yaşayan var mı sizinde değerini böyle mi yazarsanız çok sevinirim :(