mommysss1 ay çok güzel anlatıyorsunuz. Umarım biz de sağlıkla kavuşuruz. Korkuyorum elde değil fakat yine o sezaryen acizliğini yaşamaktansa sancı çekip alttan dikişi göze alabiliyorum. İlki gerçekten zordu, sezaryen konforlu diyenleri hiç anlamadım yani çok çok zordu benim için. Umarım bu kolay olur. Özel ebe tuttum, özelde özel doktor ile doğum yapıcam. Umarım herşey gönlümüzce olur, çok teşekkür ederim.