Kubrasenol mommysss1 dikişlerde ağrı vs oldu mu Normal doğum için nasıl bir yol izleyebiliriz öneriniz nedir
Minigimvebiz mommysss1 öncelikle hayırlı olsun çok geçmiş olsun 🌸 kaçıncı doğumunuz, doğumlarınız arasinda ne kadar süre var, kaç haftalık doğum yaptınız, normal doğum için neler yaptınız, özel ebe vs desteğiniz var mıydı
mommysss1 Kubrasenol çok şükür dikiste ağrım yok. Ben aslında son zamanlarda vazgecmeye de yakındım yani moral olarak çok iyi değildim kızımın bacagi kırılmıştı ve kol altından itibaren Bi ayak tamamen diğeri yarım ufak Bi operasyon geçirip alçıya alınmıştı eşim gorevdeydi annemlerde kalıyordum. Kendimi çok hazırladım desem yalan olur. En büyük şansım doktorumun inanmasiydi benim için yapabileceği her seyi yapmasiydi. Sakinleştirici agri kesici verebileceği dozda verdi. Sakinleştirici ve Rahim açıcı çok düşük dozda birlikte verdi ben o sıra yaklaşık 3 4 saat hem dinlendim hem acilmam ilerledi sezaryen olmak istiyorum dediğimde benimle konuştu anlatti şunları yapacağım yaptıktan sonra hala istersen yine sezaryen olursun dedi. Bir de refakatcim teyzem ve yengemdi onlar da destek oldular hem masaj yaptilar hem konuştular benimle
mommysss1 Minigimvebiz 2. Dogumum, iki doğum arasi 26 ay süre var 39 hafta 4 günlükler dogdu. Ebem yoktu ama refakatcilerim sakin ve kararliydi doktorum o gün hastanede nobetciydi başımdan ayrılmadı hastası olmadıkça çok emek verdi normal doğum sabır ve ekip işi kesinlikle
Rablrbnn mommysss1 ben baş çevresi genişliğinden dolayı ilkini sezaryen oldum şimdi doktorum normal olduğunu belirtti bakalım iki hafta sonra tekrar kontrolüm var baş çevresi yine normal ölçüde olursa normal doğumu deneyeceğim inşallah olur çok istiyorum
Eymenmoms Bnde ssvd istyorum ama 2. Gebeliğim uzandığım yerden kalkarken sezeruanım ağrıyor baya bi sorun mu var acaba diye korkuyorum
Rablrbnn Eymenmoms ilk gebeliğinizle ikinci gebeliğiniz arasında ne kadar süre geçti en az 2,5 yıl geçmesini öneriyorlar
Eymenmoms Rablrbnn tam 5 yol geçti sizce ssvd yapmalıyım sezeryan sonrasını çok ağır geçirdim korkuyorum
Masalnesli mommysss1 sana o ssvd yaptıran doktoru ellerinden öpmek gerekir 👏 ben bunu tam 6 farklı doktora gittim aradan bırak 29 ayı 6 sene geçti risk almak istemedi hiç bir doktorum aradan 6 sene geçmesine rağmen bastırınca iç dikislerimine patlmasindan korktular ve risk almadılar şimdide sezeryan gününü bekliyorm salı günü mü 36 haftalık olduk 🙄
Rablrbnn Masalnesli aksine yurt dışındaki doktorlar da normal doğum için hastalarını ikna ederler bizde tam tersi bana da doktorum direk 38de alabilirim dedi 🤦🏻♀️
mommysss1 Masalnesli doktorum çok şükür çok yardımcı oldu aldığı ucreti de sonuna kadar hakketti. Hiç beni korkutmamak için risklerden bahsetmedi zaten biliyorsun değil mi dedi sadece ilk istediğimi söylediğimde. Ve verebileceği dozda ilaçlarla dogumu destekledi hızlandırdı. Sezaryen olmak istiyorum dediğimde evine gitmisti evinden geldi ve bana takviyeler verdi. Antalyada olanlar için ben Medstar topcular Gülcan Türkeli de doğum yaptım. Aynı hastanede müjde sekeroglu , Fatma hanım da destekliyor ssvd. Aklınızda bulunabilir 🙏
Masalnesli Rablrbnn aynen öyle bende salı gnu alicam gün Allah nasip ederse 38 de olucm zezeryan artık gücüm kalmadı,🙄
Haticelisa mommysss1 merhaba acaba sancilarinizmi baslamisti nasil ilerledi surec? Ve dogumunuz nasil gecti dikis vs durumu toparlanma durumunuz?
mommysss1 Haticelisa sancim düzensiz çıkıyordu hissediyordum da hafif. Pazartesi 17 sinde kontrolüm vardı. Doktorum uyarı veriyim açıklığa da bakalım dedi. Muayene sırasında şu gelince yatisim yapıldı. O gün de doktorum sonraki gün öğlene kadar nobetci olacaktı. Kızım var ve 23 gündür femur kirigindan bacagi alcida o yüzden ona annem bakıyor. Teyzem geldi. Eşim de gorevdeydi zaten . Sabah 10 gibi yatisim oldu 12 1 gibi sancılar vardı yüzümü değiştiren. Akşam üzeri şiddetlendi. Doktorum saat 9 10 gibi sakinleştirici ile aynı anda rahim açıcı serum verdi. Ağrıların yüzde 80 azalacak gibi düşün dedi gerçekten de ben uyur uyaniktim. Sancılarım siddetliydi ama sakinleştirici beni toparliyordu Bi yandan. 12 bucuk gibi etkisi geçti serumun . Muayene oldu 8 9 cm açıklık vardı. Bir sonraki Muayene degil doğum olacak artık sancin gelince ittir dedi. 1 buçuk gibi odaya alındım. 2. Sancida bebeğim doğdu. Kızım zayıf bir bebek olmadığı için Doktorum ben kesi atmasam kendi kesilirdi diye kesi atmış. 2 dikisim var. Hem alcidaki kızımla ilgilenebiliyorum hem bebekle tabı annemin yardımı sonsuz. Çok şükür iyiyim tavsiye ederim. Dogumdan yürüyerek çıktım. Gece doğum yaptım akşam üzeri 6 gibi taburcu oldum. İstesem kalabilirdim ama evde bir Kızım daha vardı.
Haticelisa mommysss1 cok gecmis olsun gozunuz aydin bende ssvd istiyorum insallah rabbim banada nasip eder sagliklica kolayca🥹🤲🏻❤️
CemrePektas mommysss1 gözünüz aydın çok sevindim darısı bana. 36dayım ve vazgeçmeye çok yakınım. Öncelikle sağlıkla büyütün, 1. Çatı muayenesi zor mu? 2.çatıdan sonra mı sancı başladı? 3. Sezaryen mi zor normal mi? 4. Normal sonrası sezaryen gibi karın kaslarında kullanamama ya da yataktan desteksiz kalkamama gibi durumlar oldu mu?
Rablrbnn mommysss1 maşaAllah gerçekten güzel bir doğum olmuş bizede nasip olur umarım,gözünüz aydın olsun ☺️