Sevaldemir Bugün doktora gittim kızlar 6+3 kalp atışınıda duydum çok şükür. Ben doktoruma çalıştığımı söyledim bana rapor yazdırdı raporu yazan personel bebeğin kalp atışının duyulmasından itibaren iş yerinden 1,5 saat erken çıkma hakkınız var dedi. Nasıl oluyor bu şimdi? Benim bildiğim doğumdan sonra süt izni için 1,5 saat izin verildiği yönde. Beni aydınlatabilir misiniz? Nette pek bilgi bulamadım.
bukna Sevaldemir evet var, bende 20. Haftadayım. Şirket organize bölgesinde olduğu için 1.5 saat erken çıkıp eve gitme durumum olmadığı için haftada bir gün olarak kullanıyorum cuma alıyorum ctesi pazar üç gün tatil yapmış oluyorum.
DilekayiroluAy Sevaldemir söyle ki ben sabah 8 akşam 6 çalışıyordum. Kalp atışı duyunca doktordan gebelik raporu aldım şuan sabah 8 de başlıyorum akşam 16: 30 da çıkıyorum. Doğum sonrası süt izni farklı.
Hulya57 DilekayiroluAy a öyle mi ben 8 satt calişiyrm peki bu sistem banada uyar mi bende 6 haftalık 3 günlüğüm suan
TanemAyaz DilekayiroluAy Bende doktordan kağıt aldım hamile olduğuma dair sabah 8.45 akşam 17.45 yada 6buçuk buluyor bazen anlam veremiyorum
bukna Hulya57 olur şirketin uyguladığı sürece tabi. Birde çalıştığın saat üzerinden hesaplama yapılıyor mesela ben 16. Haftadan itibaren kullanmaya başlayabildim 32. Haftaya kadar kullanıcam
Mucizelimm Hulya57 hamile kaldıktan sonra 4 12 çalışmak yasak normalde hep gündüz ve 4 e kadar çalışmanız gerekiyor
bukna Hulya57 sanırım olmaz yada cumartesi gününe saydırabilirsen ctesi pazar tatil gibi olmuş olabilir.
Duygumami deletedmom6295 bende 31 haftadayım çalıştım valla hep daha rapor aldım ne muhasebecim nede doktor demedi böyle bir şeyi yazık bize valla
GamzeAkova Elfii bence sizde olmamasının sebebi zaten hafta sonu çalışma durumu olmamasi ve günde 8 saat calismanizdir.
Melekfnd Sevaldemir Bende bı ara araştirmistim günde 7.5 saat çalışma hakkınız var ama hafta da 45 saati doldurmanız gerekiyor dedi SGK o da mantıksız geldi...
DeryaZ Bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi ben sabah9 akşam 18.30 ve cumartesi 1e kadar çalışıyorum bu uygulama benim içinde geçerli mi yararlanabilir miyim acaba
2cocuk2kopek DeryaZ gecerli canim eger sabah calisan tum hamilelere gecerli yemek molaniz haric 7.5 saat calisabiliyorsun toplamda
GamzeAkova DeryaZ bence geçerlidir. Çünkü çalışma saatin uzun ve hafta sonu çalışması olmamali. Sirketli gorus arastir bence