Zerenismom Ya gerçekten zam gelir gelmez hemen hastane ucretleri artmış malesef yaptırmayacağız bu ay kontrole bile gidemiyorum özel takipliyim bu arada malesef devletlerde yer yok devlet şeker testi yapiyormu onuda bilmiyorum doğrusu
NisaSevgili Dilara9422 sandığınız ya da bahsedilen kadar önemli bişey değil yaptıramayan anneler var tıpkı benim gibi kusturdu somra açlık tokluk kanına bakıldı.. benim bebeğim önden gittiği için yapma gereksinimi duyuldu şükür ki hiç bişey çıkmadı
Cansuekm8 Benim ne ablam ne kardeşim şeker yüklemesi yaptırmadı kardeşimin doktoru aşırı derecede karşıydı şeker yüklemesine kendisi izin vermedi bende hamileyim yaptırmayı düşünmüyorum açıkçası
Ceylin52 Zerenismom açlık sağlık ocağında takibim vardi baktırdım tokluğuda eczanede baktırdım resmini çekip doktoruma göstermiştim.cnm
__mom1 Zerenismom o zaman hastaneye gidip şansını dene bence sabahtan gidip sadece tahlil istiyorum diye doktorla görüş
Catsofmom Zerenismom Açlık 90 altı Yemekten 1 saat sonra tokluk 140 olması gerekiyor. İlla yaptırmana gerek yok bunları takip edersen şeker olup olmadığını anlarsın doktorum gerek yok dedigi halde şeker yüklemesi yaptırdım medikalde boşu boşuna 1500 tl iç oldu
Rukiyeaktay Zerenismom canım ben 2 gebeliğimde de yaptırmadım onun yerine 1 hafta boyunca açlık ve tokluk kan şekerini evde kendim takip edip doktora götürdüm gösterdim. Bir sıkıntı olmadı. Eğer evde varsa şeker ölçüm cihazı ya da birilerinden ödünç bulabilirsen öyle yap
Rukiyeaktay Yeniannis-s evde hep normal çıktı canım. Hatta ilk gebeliğimde doktorum aradı şeker yüklemesi yaptırmak istiyor musun diye? Ben de yaptırayım mi diye danıştım. Gerek yok 1 hafta evde takibini yap ona bakalım dedi. Sabah aç karna açlık şekerimi ölçüyordum. Bir de kahvaltıdan 1 saat sonra ölçüyordum canım. Sonrasında götürüp gösterdim doktoraok şükür bişey çıkmadı