BuseVeMinikleri Belinay_duam öyle olursa iyi en azından ama 2 haftada bir 600 tl bizi çok zorlar yani.
Belinay_duam Ben Bursa’da otruyorum mesela dorukta 10 günde birmis cnm hayat Hastanesi’nde de sağlıklı olsunda bebisler benim Çarşamba son kontrolüm haftaya pazartesi sezeryan Allah hepimizin yardımcısı olsun @BuseVeMinikleri
Ozge56 BuseVeMinikleri evet canim özel hastaneler maşallah insan kazık etmeyi seviyor. Hakkın olanı kullan 15 günde bir diyorsa 10 günde bir git niye geldin derse parasıyla degilmi de hakkım de. 1 ayda 2 kez veremiyorum de gitsin ben öyle yapıyorum ama anlıyorum bagzen doktorun moreli bozuluyor muaneyi kısa tutuyor aman ben işimi görim de benimde 400 tl ayda 800 tl yapıyor zaten birdan kan o bu 1.500 denk geliyor aylık ben hesapladım vallahi 9 ay 6 bin muane vermiş oluyorum dogum 10 bin 16 bin alıyor kanları hesaplamadim onları hesaplarsam 20 bin. Şu devlet hastaneleri sürüklüyor resmen özel hastanelere yazıklar olsun devlete başka bisi demiyorum
Nur001 Veriyoruz maalesef ya bizim de 500 olmuş nst falan derken canımızı alıyorlar ama bi doğsun sağlıkla devlette devam edicem inşallah 🙏 bide şunu farkettim bi sorun olmasa da varmış gibi takip edilmesi lazım deyip tekrar tekrar çağıyorlar