Sizde farkındasınızdır muayene ücretlerine zam geldi. Bugün ilk defa zamlı geldik. 32 den sonra 2 haftada bir muayene oluyor yanlış hatırlamıyorsam peki ücret nasıl olacak acaba. 10 gün muayene süresi zaten 2 haftada 1 o kadar nasıl verelim onu düşünüyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz?