Sibellg06 Arkadaşlar merhaba bugün 35+6 olduk Fakat dünden beri vajinama bıçak sokuyorlar gibi ani batmalar oluyor. Bazen ansızın giriyor 2-3 dk sürüyor bitiyor. Birde çevremde ki çoğu kadın göbeğimin düştüğünü söylüyor. Çarşamba günü randevum var ama o güne kadar bu batmalar neyin nesi?
Happyelf Sibellg06 bu dediğiniz muhtemelen enfeksiyondan dolayı oluyor. Doktorunuza bir danışın isterseniz.Tek kullanımlık toz ile cozebilirsiniz sorununuzu
Gebe_hanim Sibellg06 Bende de bugün başladı ara ara vajinada batma, baskı ve tuvalete çıkma hissi geliyor 34+3 haftalığım doktora gitmeli miyim gitmemeli miyim karar veremedim daha doktor kontrolüme 1 hafta var
Ozdbtl Bende 35+5 im Bugün inanılmaz şeyler hissediyorum. Bel ağrısı, kasık ağrısı,bebek toplanıyor kasılıyor :( vajinada da bir acı var anlayamadım Sanırım yavaş yavaş doğuma hazırlanıyıruz
Smlaa Vala ben de 37 haftaya girdim sürekli cişim varmis gibi bir his ve karnımda agdet sancısı gibi bı ağrı var tansiyonum da yükseldi doguruyo muyum aceba korkuyorum
Sere Ben de 34+5im aynı şekilde baskı hissediyorum vajinada ara ara. Sanki bir anda aşağı baskı yapıyor bir şey batıyor gibi açıyor değişik ve rahatsız edici bir şey. Bel ağrısı kasık ağrısı en kötüsü de gün içinde çok fazla kasılmam oluyor. Çocuk bir yerde bir toplanıyor o an hareket dahi edemiyorum
Sibellg06 Happyelf Bende onu düşündüm fakat daha önce olduğum zaman enfeksiyon bu belirtiler yoktu Göbeğim de düştü korkuyorum doğum yaklaştığı için belirtiler diye mi.. Çarşamba randevum mevcut soracağım doktoruma mutlaka Kasık ağrısı da başladı çünkü 🥺
Happyelf Sibellg06 valla bende 34+4 üm suan kasil ağrısı var hemen vajina üzerinde .Yuruyuncr özellikle.Ve benimde karnım düşmüş.İlk bebeğimde çok enfeksiyon geçirdim böyle değildi belirtileri ama bunda farklı.Eger enfeksiyon ise bir an önce iyileşmeye bakın.Dogumda bebeğe geçmesi muhtemel çünkü.
Sibellg06 Happyelf Çok teşekkür ederim. Çarşamba günü belirtilerini anlatacağım doktoruma şimdi kasık ağrısı vurmaya başladı 🥺
Fatmaa_ Bende de olmuştu çoğu kişi bebek dönüyor demişti. Gerçekten doktora gittiğimde bebeğim dönmüştü. Korkmayın dinlenin bir güzel sıkıntı olmaz.
Sibellg06 Fatmaa_ Döndüğünü söylemişti doktorum geçen hafta kontrolüm de kafa aşağıda demişti daha da dönmez son haftalarına giriyorsun demişti.🥺
Sibellg06 Smlaa Benimki biraz iri bebek, 20 haftamda ki detaylı ultrason doktorum da iri bir bebek olacağını ta o zamandan normal doğum için uygun olmadığımı belirtmişti 🥺 Şimdi Çarşamba günü randevum mevcut kafa çapi 2 hafta önde gelişimi ve iri olduğu için sezeryan günü verilecek 🙏🏻🥺