Elif2230
Nasıl anlaşılıyor acaba nst sonucunda ?
Bizim hastane almaya meraklı valla 1 tane de sanci çıksa sancin var yatış öneriyoruz diyor. Dün iyice sinirlerim boşaldı sezeryana dönme korkusu yüzünden kabul etmiyorum kaç gündür yatisi. Dogumhanenin önünde ağladım tutamadım kendimi. Eşim annemle beni hastaneye bırakıp iş yerine geçmisti Kabul edecektim artık yatmayı baskılara dayanamayıp son anda eşim yetişti Allah razı olsun oylelikle imzamı atıp ciktim. Daha yeni yeni sancilarim geliyor mesela. Boşu boşuna 1 gece orda yaticaktım😣