Elif2230 Benim fikrimi anlatıyorum kesin bilgi değildir. Sancı sancıdır yanı evet Kendi sancında suni de biraz can yakıyor Ama suni daha çok yakıyor diye degil de normal sancın önce yarım saat sonra 20 sonra 15 sonra 10 dk falan diye düşüyor ya Suni sancıda Sabit yanı senin açılmana göre veriyorlar Mesela benim Suyum geldiğinde enfeksiyon riskine karşılık hemen doğurmam gerekiyordu suni verdiler kendi sancımdan farkı Daha hızlı ve yoğun gelmesiydi mesela sürekli 10 dakkada bir atıyorum geliyordu çünkü açılmam çabuk olsun Ki bebek enfeksiyon kapmasın , Tabiki insan kendi vücudunun sinyalleriyle doğurmak ister ama suni korkutucu birsey degil sadece olayı hızlandırıyor ☺️