Kızlar gören lütfen yorum yapabilir mi ,ayın 24de eşimin fıtığı var onun için gidecek ameliyat olma durumu var ,benim de ayın 24de 25 gün oluyor düşük olalı,genetik test için gidebilir miyim bi sıkıntı olur mu , kadın doğum doktoru 1ay veya 40 gün sonra git demişti de ,o yüzden aklıma takıldı ne yapacağımı bilmiyorum