Afrodid ilk düşüğümde 3 ay ara ver demişti aile hekimim ise 6 ay demişti ben 6ay bekleyemedim ,bu sefer gittiğimde 2 ay ara ver dedi ,yanlış hatırlamıyorsam eğer 2 ay sonra gel testler için dedi orayı tam hatırlamıyorum o yüzden kararsızım,düşük yaptığım gün bir diğer kadın doktoru 1 ay 40 gün falan sonra araştırma Hastanesi’ne git demişti ,peki bişey daha soracağım bu testleri yapmak kaç gün sürüyor ya da hepsi 1günde oluyor mu ?