Dml_bgrc canım eğer dayanabiliyorsan istifra etmeye içme derim bende 9+2 hamileyim iki haftadır çok istifra ediyorum ve benimde kilo kaybım var fakat doktorum normal olabiliceğini söyledi ilaçta yazdı ama kullanıp kullanmamak sana kalsın dedi ben kullanmıyorum dayanmaya çalışıyorum benim ablam ilk 3 ayda istifra sebebiyle 9 kilo veren biri ve doktoru hiç bişey demedi çünkü ilk üç ay bebek yediklerimizden beslenmiyor