Dml_bgrc Kızlar 8+2 haftalık hamileyim doktor folik asiti bıraktırıp iki tane ilaç verdi bulantı olduğu için ikisindede gebelikte kullanması önerilmez yazıyor korkuyorum kullanmasam mı ilaçları
Caciinnn Dml_bgrc ilaç isimleri ne bende 8+1 haftalığım bugün aldım bulantı için ama öyle birler yazmıyor ve kullandığım diğer ilaçlar devam
Hilalalara Dml_bgrc ben hiç biliyor kullanmadım canım bence her güzelliğin bi zorluğu var dişini sık dayan derim
Zeliha66 Dml_bgrc ben 16.haftama kadar bulantım oldu ilk gebeligimde 6 kilo ikincide 3 kilo verdim. Sonra ilk gebeligimde bulantim gecince 1 ayda 2 kilo aldım diye kızdı doktor bu doktorlarıda anlamak bi mucize🤷♀️
Caciinnn Dml_bgrc benim ilacım o değil lady feliz yanlış bi kod mu girildi acaba doktoruna ulaşamıyorsan da acile git
Dnzcngz Dml_bgrc yaklaşık 3 ay boyunca hergün onzyd içtim. Doktorum vermişti ve herhangi bir sıkıntı sorun ne ben ne de bebeğim yaşamadık. Doktorunuz size zararlı birşey vermez.
Minnakelifim Dml_bgrc bu ilaclari ilk defa duydum genelde folik asit gyno ferro sonal decavit falan veriyolar verdigi ilaclar ne ilaci ki njcin kullanilirmis
Gulhan2692 Dml_bgrc pulceti arkadaşım kullandı asiri bulantisi oldugu gunler de bi zararı yoktur sanırım doktorunuz yazmış sonuçta ama karar sizin yinede 😊
Dml_bgrc Cgdm13 öyle yapıcam artık korktum bi yandan doktor niye versin zararı olsa diyorum bi yandan hata mı yaptı diyorum
Dml_bgrc Hilalalara bulantıyı çekmeye razıydım doktor iki haftada 3 kilo verince bunları kullan kilo almaman sıkıntı dedi
Dml_bgrc Zeliha66 aslımda ben ilk üç ay normal diye biliyorum ama çok da korktum ben bileyim valla doktorlar değişik
Zeliha66 Dml_bgrc cok mu zayıfsın aceba canım ondan mi öyle söyledi.gerci bende 51den 45 kiloya düşmüştüm
Dml_bgrc Zeliha66 60 kiloyla hamile kaldım 6 haftada 63 tüm 8 haftada 60,7. Olunca böyle bi yönteme başvurdu
Turkan91 Benim de dokTorum yazmishdi, ama ben almadim o yuzden isimlerini haTirlamiyorum. Benim bulanTilarim da 8 hafTadan bashladi 13 hafTasina kadar surdu. O donemde sadece salaTa yiye biliyodum. 4 kilo vermishdim 50den 46ya dushmushdum. Shimdi 29 hafTamdayim kilom 56. Yani bence dokTorun yazdigi her sheyi yapmayin. Folu ise 3 ayima kdar ara vermeden ichdim