mucizem_0809 BehiyeGrel canım ben bayrampaşa devlet hastanesinde haftada 1 gün 4 hafta gittim kurs sonu sertifika verdiler ilk gebeliğim hiç bişey bilmiyodum ama şimdi gayet iyi durumdayım bence tüm gebeler gitmeli bu tarz eğitimlere
Mrry Baklava gebe okulu o yüzden faydalı olabiliyo bence en azından bilgin oluyo sakinleştirebilşrsek de kendimizi doğru uygulayabiliriz belki🙂
Busra37 elifelifelif geçen ay ilk defa gittim bu 2.olucak ilk izlenimim iyiydi memnun kaldım orda doğum yapıcam nasipse, doktorumda bahar hanım sakin kibar bi hanımefendi 😊
Eceeee BehiyeGrel Darıca farabide gebe eğitim okulu var 30haftadan sonra katılabiliyorsun Doğuma hazırlıyor bu kurs..20haftadan sonrada katılabileceğin yoga kursu var ve full dolu oluyor hep.. kesinlikle 30haftadan sonra katılabilecğiniz gebe eğitim okulunu tavsiye ediyorum herşey içgüdüsel filan olmaz arkadaşlar hemşireyim 4yıl eğitimini aldım ama benimde öğrendiğim çok şey oldu. Bulunduğunuz yerdeki devlet hastanelerinde de olabilir..
Minnakelifim BehiyeGrel derince eğitim ve araştırma hastanesinde aldim bende egitimi. Orda gebe okulu vardi 6 hafta boyunca kurs veriyolar sonra mezun oluyosun ve sertifika veriyolar cok yararli bi kurstu tavsiye ederim herkese
ATC sumeyyezumra evet canım arayıp rezervasyon yaptırıyorsun gelebiliyorsun ücretsiz kaç haftalıksın 😊
ElifAbr Baklava bizimki de öyleydi canım, 6 hafta gittik haftada 1 gün 3 saat olarak ben de devlet hastanesine gidiyorum benim erkendi haftam başladığımda suan pek bir şey hatırlayamıyorum eğitimden. 30.haftamdan sonra tekrar ilgileneceğim
Baklava ElifAbr siz baya erken gitmissiniz o zaman🤔 Ben 30.haftanin icinde basladim ama benimde bi kulagimdan giriyor bi kulagimdan cikiyor yine korkuyorum yine panik 😅 Belirtileri falan filan hep fotograf aliyoruzki unutmayalim 😅
Bilgenizamo BehiyeGrel aile hekiminize sorun, sizi yönlendirecektir, benim hekimim randevuyu bile yanımda kaymakamlığı arayarak kendi aldı.
BehiyeGrel ZeynepYldrmSaylak Arayıp kayıt mı olmak gerekiyor kaçıncı haftadayken başlamıştınız bana yakın bi hastane mutlaka giderim 🤗🤗
Dora91 BehiyeGrel Devlet hastaneleri veriyor. Dogumda psikoloji,gebelik dönemi,gebelik anı ve lohusa donemi anlatiliyor. 20. Hafta itibari ile basvuru yapilabilir.
Ozlemelif Ben alıyorum 3 hafta gittim 3 hafta dahada gidicem haftada birgün zaten 1 ila 4 arası çok faydalı oluyor bence egzersiz yapiyrouz sohbet doğuma dair herşey gayet eğitici gitmeyenler varsa tafsiye ederim çok faydalı olacaktır