Beybicik Medine_yasar05 21+2, yarın ayrıntılı ultrason var. Biraz endişe var içimde. Turp gibidir bebik inşallah 😊
Medine_yasar05 Beybicik inşallah çok iyi geçer kontrolünüz cnm bende ayrıntılı ultrasyona gideceğim gün çok heyecanlıydım
Surprizbebek1 Medine_yasar05 39+1′im. Yarın belki de son görüş günümüz olacak 🥹 Cumartesi günü doktorum artık daha fazla bekletmeyelim demişti, yarın artık doğum kararı verir diye düşünüyorum 🥹
Denizinci Medine_yasar05 bizimde yarın görüş günümüz. 1 ay olacak görmeyeli . Özledim tostiğimi🫶🫶25 haftalığız bu arada ☺️🍀güzel haberlerini duydum inşallah