Kızlar yarın 35 haftalık oluyoruz tam zorunlu sezaryan olacağım için ne zamana gün verecekler diye çok merak ediyorum doktorum 37 haftalıkken alalım demişti yarın herşey belli olur artık bakalım bebişim nasıl ne kadar kilo almış boyu ne kadar uzamış en çokta bu ağrılarım sebebi neymiş