BetulMom
Raporu cumhurbaşkanı bile bozamaz. Seni o halde çalıştıramaz işe çağıramaz. Amirin olabilir ama çok fazla kalkmış bir yerleri. Cimerden çalışma ve sosyal güvenlik bakanlığına şikayette bulunun. mobing yaptıgını, raporuna rağmen zorla işe çağırdını, çalışma ortamını bozup gelen müşterilere sizi kötülediğini anlatan uzun bir yazı yazın. Elinizde metin varsa dökümana ekleyin. Herkes haddini bilsin memuriyetinizi yakmaya çalısıyor belli ki. Arkanızdan konusması da birileri şikayet etsin diyedir. Utanmaz
Bir de şunu soracağım herhangi bir sendika üyeliğin var mı? Var ise bulunduğun şehirdeki sendika kuruluşu bu konuyla çok güzel ilgilenebilir.