Megi Mrv68 kuzum düşük önleyici iğne yapıyorlar kan uyuşmazlığı varsa birde o iğneyi yapıyorlar birde progestan die bi ilaç veriyor düşük önleyici ama vakit kaybetmeden git doktora haber ver geçmişler olsun insallah dikkat et benimde öyle olmuştu çok şükür iyiyiz Allah iyilik versin canim
Mrv68 ceco saol canım benim, gerçekten insanları anlıyamıyorum bu kadar insanlara linç edercesine cevaplar yazıyorlar benim korkum bana yetiyor zaten, Allah razı olsun guzel yorumun icin
Mrv68 Elif7781 endişeliyim bitanem benmi panik yapıyorum diye düşündüm bi an fikir vericek birilerine ihtiyac duydum saolun gidiyorum birazdan
Mrv68 Megi progestan başından beri kullanıyorum zaten, bakalım birazdan belli olur dua edin benim için .
Mrv68 AygyulSina elbetteki hayır tabiki gidicektim zaten sadece hani geçici o anlık birşey acaba olabilirmi onun için biraz bekleyip öylemi gidim yoksa acelemi etmeliyim onu sormak istedim.
Zeliha66 Mrv68 hic hic bekleme hemen doktora git canım fazla bekleme bir çok nedeni olabilir🤷♀️ insallah bi sorun cıkmaz 🙂
Ysn Mrv68 niyetim kalp kırmakta değil ama böyle durumda burdan fikir alınmamalı onu anlatmaya çalışıyorum
Ysn Mrv68 bakın benim bu 4.gebeliğim 2 düşüğüm 1 27 haftalık kaybım var ben ilk gebeligimde de nokta kadar kahverengi leke görsem bile eşimi bile beklemeden taksiye atladım gittim kimsenin insiyatifine bırakmadım siz buraya yazsaydınız kanamam var eşimi bekliyorum bu şekilde olup sağlıkla doğuran var mi diye asla sizi elestirmezdim ama siz doktora gitmelimiyim yaziyosunuz kusura bakmayın ama ilk gebeliğimi 21 yaşında gayet cahil olacak bi yaşta geçirememe rağmen dediğim gibi nokta kadar kanamada bile kimseye sormadan gittim burda sizin doktora gitmeme gerek var mi demeniz normal değil gitme bende de oldu deseler gitmicekmisiniz içimizde can taşıyoruz sonuçta
Mrv68 Ysn hayır canım benim sormak istediğim aslında anlık birşey olup geçe bilir mi biraz dinlenince yani acele mi gitmem gerekir yoksa biraz bekliyeyimmi diye sormak istedim yoksa zaten gidicektim ben yanlış ifade etmiş olabilirim.
AygyulSina Mrv68 kanama hic bir evrede normal degil acile uc uc kosmayi birak uc. 1 damlacik geldi 29 haftada hastaneye nasil gittigimi bilmiyorum. Buraya yazmayi akil etmeyo birak
Zeliha66 Mrv68 forumda okuyosundur böyle durumları canım beklenmemeli hemen doktora gidilmeli. Tamam canim dua.edicem hayirli haberler alirsin insallh