Gamzemre1 canım ben anca randevu buldum da girebildim doktorumun yönlendirdiği perinatologa. Çok şükür her şey yolundaymış. 7,5-8 mm falan çıktı iki tarafı da. Doktordan çok memnun kaldım. İstanbuldaysan ve hala gitmediysen bir yere tavsiye edebilirim. Dr. Mehmet Uludoğan