Gamzemre1 Canım daha evvel cevap vermistim paylaşımına. Ben ayın 13 ünde bebegimin hareketleri ve solunumu durduğu için acil sezeryanla doguma alındım. Bebeğim doğduğunda yaşam belirtisi yoktu. Rabbim nasip etti müdahaleler sonucu kalbi atmaya başladı. Şuan 3. Basamak yoğunbakimda yaşam ünitesine bağlı. Beyninden usg çekildi ve hicbir sıkıntısı olmadigi söylendi. Hala inanmiyorum senin yavrunada nasip olsun hicbirseyi yok desinler İnsallahuteala 🤲🏻 4 ay boyunca hastanede her gün bebegimin beyincigindeki anomaliden bahsediliyordu. Bir ihtimal sağlıklı olmaz mi dediğimde mümkün değil saglikli bebek olarak doğmaz diyorlardı. Sadece Allaha sığındım ve söylenilen tüm sorunları canı yurekten kabul ettim kendimi hazırladım. Fetal Mr çekildi ve raporlandi “vermiyan hipoplazi ve black poche kisti” Rabbim dilerse saniyeler içinde yok eder. Mevcut durumda beyniyle ilgili hiçbir anomali yok doktorlar mucize diyorlar. Allaha sığın ,yalnız ondan dile ve yürekten her haliyle kabul et yavrunu, teslim ol… Hersey çok guzel olacak senin yavrun içinde insallahuteala 🤲🏻🤲🏻🤲🏻