Kızlar gebe kalmadan önce 75 giyiyordum şu an 33 haftalığım hala eski sütyenlerimi giyiyorum çok az sıkıyor sizce emzirme sütyenleri mi daha rahat yoksa yarın aletler mi ? Hazır e bebekte de indirim varken almalı mıyım sütyen bilemedim , çevremde yarım atlet daha kullanışlı diyor ama 🤷♀️