Satinur_66 dolunayes evet cNım sen dedin cuma bellı olacak söylücem sana Bı sen Brde birisi daha erkek dedı dıger herkes hep kız dedı bakalım hangisi cıkcacak 😁
2prenses_masal-oyku Ahahah banada bulantım geçmiyo ekşi canım çekiyo diye erkek bu dediler ama doktor kız gibi duruyo dedi cumaya inşallah tam öğrenicem 🥰
Satinur_66 dolunayes evet siz ve Bırısı daha erkek dedı dıger herkes kız dedı dedıgım gbj hangisi tutacak bakalım 💚
dolunayes Aaa122 ikili testte de mi beta yazmiyodu senin Valla oranlar %55 erkek %45 kiz Bebek yapisi kiz herkesin dediği gibi Kese erkek kesesi:)
Aaa122 dolunayes ikili test çıktı da aradım doktorum güzel sonuç dedi. E nabızda da düşmemiş o yüzden bilemiyorum onu.bebeğin yapısı daha önemlidir herhalde cinsiyette ya büyük ihtimalle kız o zaman
Satinur_66 Satinur_66 dolunayes canım cinsiyeti öğrendim kızım oluyor erkek demiştin ama olsun yınede tüm teorileri yıktı bızım kı
dolunayes Aaa122 beta onemliydi :) hahahaha Bebek kiz bebek ya Kese acıya gore degisir cunku Zaten oranlar yakin beta bilsem bisey derdim yinede
dolunayes Satinur_66 saglikla gelsin canim Evet oranlar erkek. Resmide kucuk 12 haftadan hayirlisi olsun :)