Aaa122 sürekli 140 ve üzeriydi benim 166 ilk kalp atis sayımız sonrasında 153 son ikidir aynı çıkıyor 149 yani sadece bu tuttu onun dışında bebeğin pozisyonu nub teorisi falan hepsi hikaye her kadının bedeni ayrı bence o yüzden belirtiler asla aynı değil.