Biranneikibebek_ bence belirtilerle cinsiyetin alakası yok ilk gebeliğim rahat geçti bulantı arada oluyordu ama hiç geri cevirmedim bu ikinci gebeliğim 6. Hafta bitmesiyle bulantılar başladı ve ben dört ay boyunca geri çevirdim ilk gebeliğimle tamamen farklı ve değişikti sonuç ikinci kızım olacak 😊 ama sizin cinsiyet belkide farklıdır ama aynı olmadı diye cinsiyet farklılığı olmaz diye düşünüyorum yaşayıp gördüm sağlıkla kucağıniza alın 🌸