Biranneikibebek_ ilk bebeğim kızdı. Hamileliği çok güZel geçmişti çok rahattım. Bu gebeliğim erkek ve inanılmaz ağır geçiyor.
Bence cinsiyet ile ilgili değil bu. Her hamilelik farklıdır, cinsiyetten bağımsız söylüyorum. Beş ağrısı , vücut ağrısı , mide ağrısı , bacak ağrısı bu hamileliğimde yok yok.
Kızım da her şey çok rahattı. ☺️