Zeliha66 Zeynep7777777 17haftamda dr öyle demisti banada göstermisti ultrasyonda ama biz tasindik burdaki ultrasyon faln baya eskiydi cocugu zor görüyoduk bi sor canim doktoruna
Tgcmrt Zeliha66 19+4 rahim boyu normal dedi bir defa rahimdr kasılma olmuştu o yüzden progestan başladı 200 mg magnezyum bide benim ikiz olduğu için birden açılma olur mu fark etmeden diye korkuyorum bel ağrım oluyo çünkü biraz ayakta kalınca.
Zeliha66 Tgcmrt sen ikiz hamile oldugun icin dahada dikkatli olman lazim canim cünkü yükün daha fazla acılma genelde farkettiriyo canim agrisiz olmadi benim 2cocugumdada