defneveannesii_ Dp kullanıyorum ben tuzsuz şampuan. Çam terebentin olanını kullanıyorum uzun zamandır gayet memnunum, saçlarım hemen yağlanmıyor ve çok güzel kokusu var 😌
raamuu32 Eczanelerde Prosenin saç dökülmesi karşıtı şampuan var kesinlikle alın derim ilk kullanırken banyoda bile fark ettim durmasını çok iyi 🫶🏻
Papatyaaa__ bihterquenn 2 hafta önceye kadar fazla dökülüyordu kuaföre gidip kestirdim şuan çok şükür taradığımda 1 2 tane çıkıyor bu kadar şampuanda bebek şampuanı kullanıyorum (dalin)onlar çünki bebek şampuanı olduğu için çok güzel yapıyor saçı parabensiz ve sonrada pantenin argan ve hindistan cevizi yağıyla saçıma bakım yapıyorum
bihterquenn Papatyaaa__ o zaman bizim bebişin Dalin sampuanina el koyma vakiti geldi 🤣 şampuanıni benimle paylasirmi diye sormaya gidiyorum 🤣🥰🥰
ekc bihterquenn Market şampuanlarından kullanmayın sülfatsız yani tuzsuz şampuan kullanım, ogx veya dp kullanıyorum hangisini alabilirsem yaklaşık 2 senedir dökülmelerim ciddi azaldı
Busrata33 bihterquenn Urban biotin caffein şampuanı+tonic saç dökülmemi azalttı bebek saçlarım uzadı tavsiye ederim
ekc bihterquenn Ogx ve dp bilindik bir marka kokularıda gayet güzel gratis ve watsonsda satılıyor oralardan alabilirsiniz. Tuzsuz demek şampuan kimyasallarında sülfat olmaması anlamına geliyor. Sülfat saçı yıpratıyor boyalıysa akmasına vs sebep oluyor
Papatyaaa__ bihterquenn yarıyor canım benim saç dökülmem dediğim gibi şuan yok denecek kadar az sadece 1 2tane çıkıyor başka yok🌼
MucizemMart bihterquenn pantene dokulme karsiti sampuan kullaniyorm pantene urunleri iyi geliyor bana bu arada dalin kece gibi yapar zor acarsiniz o bebekler icin. Nascita meshur turuncu tarakta cok iyi geldi bana asil sampuan degil tarak koparıyor dokuyor saci