bihterquenn Kızlarrr hangi şampuan kullanıyorsunuz önerileriniz neler 😊 bide saçlarımda sertlik var ne önerirsiniz sizde de var mı bu durum ☹️
Kalbiimde2can bihterquenn basta dökülüyordu demir takviyesi kullanali dökülmüyor artik cok sükür ben yurtdisinda yasiyorum ama türkiyeye geldigimde denemedigim sampuan kalmadi ama bana göre en iyisi elidor turuncu yada yesil olan🥰
funnymummy bihterquenn sürekli değiştiriyordum en son john frieda kullanıyorum aylardır çok iyi geldi avuç avuç dökülüyordu saçım şükür şimdi 1-2 tel ancak dökülüyor yumuşacık ayrıca
boymomyz bihterquenn Dove argan yağlı olanı kullanıyorum senelerdir . Saçım 90 cmdi yeni kestim , ağırlık yapmıyor yağlanmada olmuyor
Papatyaaa__ bihterquenn 2 hafta önceye kadar fazla dökülüyordu kuaföre gidip kestirdim şuan çok şükür taradığımda 1 2 tane çıkıyor bu kadar şampuanda bebek şampuanı kullanıyorum (dalin)onlar çünki bebek şampuanı olduğu için çok güzel yapıyor saçı parabensiz ve sonrada pantenin argan ve hindistan cevizi yağıyla saçıma bakım yapıyorum
Miamor0121 Valla ben genel olarak degistiriyorum sacima iyi geleni bulamadim benim sac tellerim kalin tipte oldugu icin her sampuan yaramiyor iyi gelen yok hepsi ayni nerdeyse 😃 ama sac bakim yaglari kullanabilirsin dus sonrasi hatta fön sulari var mavi su diyede geciyor onlar baya yumusatiyor
nilyilmaazz Ben glıss kullanıyorum ama hamileliğimde aşırı saçlarım döküldü bi çözüm bulamadım malesef 3 şampuan değiştirdim en hacim veren bu oldu
Miamor0121 Ben normalde brezilya fönü yaptiriyorum duzenli olarak onun sayesinde sampuanlar farketmiyor ama hamilelik te yapilmadigi icin dedigim yaglarla yine kurtariyorum biseyleri ama dokulmeye bende cozum bulamadim cok fazla dokuluyor hic boyle.olmamisti
Trldyg Reshel kullanıyorum baya baya etkili dökülmeye, yumuşaklık knusuda saçlarım zatenn yumuşak boyasiz olduğu için sanırım, ama elseve mucizevi yağ var canlandırıcı onu kullanıyorum çok başarılı
Trldyg bihterquenn ben yıllardır kullanıyorum gerçekten düzenli kullanımda etkili şuan zam geldi alırsanız Hepsiburada da 90 TL ye düşmüş ben 3 adet stok aldım bugün
-Seymaa- Hamileliğin ilk aylarındaysaniz dökülme normal benimde ilk 4 ay döküldü ama nasıl çok dökülüyordu sinirimi bozuyordu ama sonra bir durdu dökülme canlandı dolgunlasti ya başta hamilelik hormonları birden tavan yaptı döküldü yada sonradan kullanılan viteminler etkili oldu durdu dökülme artık hangisiyse🤷