GamzeCan bide ac karnına gitmiştim %75ini içtim zorla bide eşim yanımdaydı bitiriceksin diye tepeme dikildi 2 3 kere midem bulandı ama fazlada kötü olmadı şükür. Sonra nst ye gittim kasılma var mı diye tansiyonumi ölctüler 9 a 5di düsmüstü allahtan yatıyodum