Nur92 ben ilk defa yaptırdım 30 haftamda plasentam aşagıdaydı normalde her muaniye olcum oldu yukarı cıkmayınca da be kadar aşagıda diye altan usg ile baktı çok korktum dogumu tetikler diye asırı sitres yaptım çok sağlıkcıya sordum alakası yokmuş acısı ise aslında acımıyor ben öldüm sitresten ilkten çok bagırdım kitledim kendimi sonra derin nefes aldım ölçtü hiç acımadı sakın kasma ben kastım gerek yokmus serbes bırak hemen 2 dk ölcüyor bitiyor