ysmkr Kızlar herkese merhaba. Yenidoğan için kaç takım aldınız acaba? Alışverişlerinizde ne şekilde ilerliyorsunuz? Çok kararsız kalıyorum yeterli mi diye fikirlerinizi alabilirim miyim 🌸
Daisy0000 ysmkr Aklımdayken söyleyim,keşke beni de uyaran biri olsaymış 😬 Üst kıyafetleri kendinden eldivenli olanlardan al canım, eldiveni ayrı olanları hiç rahat kullanamadım,devamlı elinden düşüyor ,yüzünü gözünü vs çizer diye mecbur eldiven gerekiyor
Hizligonzales ysmkr oglumdayken 0-3 ay ve 3-6 ay seklinde zibin alt ust takim ve tulum olarak 5ser tane almistim onun disinda 1tane 10 lu 2tane 5li hastane çıkışı aldim. Ekstra eldiven yada sapka almadim eldiveni cok uzun sure kullanmadim zaten 1ay olduktan sonra cikardim tamamen 3tane penye 1tane muslin 1tane de puffy battaniye aldim kundak battaniye cok kullanisli oluyor tavsiyem olcusu kucuk olanlardan almayin yikandikca cekiyor bi ise yaramiyor olcusu 120 olanlardan alirsaniz uzun sureli kullanırsınız. Suan kizima hamileyim cok fazla kiyafet almadim oglumda hediyede gelmisti bazilarinu hic kullanmadim bile sadece 1tane 10 lu 1tane 5li 2tane de alt ust takim aldim fazlasiyla oglumunkilerle yetecek.
Nur_50 ysmkr canım ayaklı böyle alt al çorap gerek olmaz birde zıbın bu tarz seçersen giydirmesi çok kolay oluyor
Nur_50 ysmkr canım birde tulumları femuarlı tercih et ayaklı olan yine bu tarz gibi çok kullanışlı oluyor
Ebus2045 Daisy0000 doktor bize hiç eldiven kullandirtmadi ellerinin kapalı olması parmaklarda vs çok çabuk bakteri oluşturacağı için enfeksiyona seveviyet verir kullanmayın dedi oğlum 3,5 yaşında hiç kullamadik 2. De Eylül’de olacak gene kullanmicaz bebek torpusuyle tirnaklarini kisaltiyorum surekli
Nurseanne Hizligonzales 13 tane takım oluyor yani toplamda o kadar kullanılıyor mu ya ben o kadar almadım. Hep çok alma çok alma diyorlar, hediye gelir deniliyor. Bebişim doğduğunda kıyafeti yetmeyecek anlaşılan. 😂 Artık doğum yapar ordan alışverişe çıkarız.
Papatyamoms Nur_50 aksıne olabıldıgınce patıksiz alın boyu şak dıye uzayın tulumlarda şak dıye öylecene kalıyor , ayaksız altlar pıjama tulum tercıh ederseniz bırtık kısaldıgında bıle uzun çorapla halloluyor 🥰
Nur_50 ysmkr bende aynen aldım 😃aynı almışız sanki o büyük yeni doğduğunda giymesi için 0-1 yada 1-2 almak lazım
Papatyamoms Nur_50 benımde var yok degıl cok begendıgım bısey olunca aldım yanı ama hm tulum zaten pahalı ayaksız alın barı uzun gıysın 😂
Nur_50 Papatyamoms evet fark ettim gerçekten 😃dedim 1-2 büyük olur diye 2-4 aldım bunları sipariş listesi baktım
Nur_50 Papatyamoms 😃ben ilk 6 ay giyeceği şeyler alıyorum o yüzden çokta uzun giysin diye düşünmüyorum 2-4 4-6 aldım hep😃 birde 1-2 0-1 alacam
Papatyamoms Nur_50 gule gule kullansın🥰 4-6 ay 9 ayı rahat gorur net 😂 benımde oğlumdan kalma var bodylerden aldım bırde zarf model
Papatyamoms Nur_50 ben 0-1 grubu yenıdogan diyebiliriz cok almaya gerek duymuyorum 2 set belkı hm bedeneıne göre 1-2 de yıne bır ay gıyecek gıbı dusunun 1 aydan sonra gıymek ıcın 2-4 baslanabılır hm ıcın soyluyorum genel olarak da lcw da yada baska markalarda hemen hemen aynı ebebek çoğu markası dar kalıp mesela 2 aylıkken 3-6 takımları bence cok rahat olur Lcw genelde tam bedendir Zara küçüktür