Nur_50 Kızlar hiç hamile değil gibiyim. 11+4 haftalık hamileyim. Hiç bulantı kusmam olmadı. Tek şikayetim çok acıkmak. 😃Sizde hamilelik nasıl gidiyor?
Zehra_25x Nur_50 ay ne guzl senin gbi hamilelik gecirmek isterdim masallah valla ben 38+1 gnlk hamileym hala midem bulaniyor 😂
Sunshine__ Nur_50 26.haftadayız hala kusuyorum arada sırada hatta kusarken altıma yapıyorum emin ol aşırı zor oluyo sırf bunun için misafirliğe gitmeye korkuyorum bunları yaşamıyorsan şükret bence 😊
Serenn16 Nur_50 mahşallah canım benimde öyleydi hiç bir sorunum yoktu bazen hamile bile olduğumu unutuyordum okadar, 😂 ama göbeğin çıkmaya bebiş büyümeye başlayınca kendini hissettiriyor ben buradayım diyor bel ağrısıyla, 😂
Zehra_25x Nur_50 erkek ve bni cok zorluyor 😂 kiz kardesmn kiz bebsi oldu hic zorlanmadi ole mide bulantisi faln cok hafif gecms 😂
Miamor0121 14 . Haftaya giricem nerdeyse öğrendiğimden beri bulantı,baş agrisi istahsizlk halsizlik yasamadigim sey kalmadi bulanti hapi bile %50 fayda ediyor hala gram azalmis degil bu belirtiler yasamiyosaniz Rabbimize bol dua edin cidden çok zor
Nur_50 Sunshine__ inan en tiksindiğim konu kusma çok dua ettim ama😃 olmasın diye. Rabbim yardımcınız olsun inşallah bebeğinizin cinsiyeti nedir?🌼
Sunshine__ Nur_50 Erkek inşallah yaşamazsın güzelim ama en güzel kısmı hareket etmesi ve tekme atması o zaman içimden çıkarıp yiyesim geliyor 😁😁😂
Nur_50 Happy20 kesinlikle öyle rabbim bol bol yardım etsin. Benim allahtan kışa denk geliyor son anlar.
Elif380 @Nur_50 6+2 yim bir oğlum var önümüzdeki ay 3 yaşına gircek bulantım falan yok daha sadece kasık ağrısı ve göğüs ağrısı var o kadar arada midem tuhaf oluyor hem yanıyor hem bulanıyor gibi oluyor ama hiç istifra etmedim
Esradenizz1 Sunshine__ içimden çıkarıp yiyesim geliyor muu aşırı hoşuma gitti bu cumlen inşallah benimkide büyürde tekmek.atmaya başlar
Sunshine__ Nur_50 Olursun olursun sıkılırsın bile vallahi zaman çok çabuk geçiyor şimdi diyom hemen doğursaydım bi sonra da uyuyabilseydim özellikle yüz üstü 😁🤭🤭
Nur_50 Hhbnhbnjvv Rabbim yardımcınız olsun üzmeyin kendinizi allah büyük herşey yoluna girer elbet.💗🌸