Miniikmucizem benim ilk oğluşum 34 haftalık iken doğmuştu tam 17 gün küvezde kaldı Allahım hiçbir anneyi o kapılarda bekletmesin çok zor bir süreçti üstünden 4 sene geçti hala konusu açılsa ağlıyorum o kadar etkisi kalıyor bir annede. İkinci gebeliğimde çok dua ettim Allahım hayırlısı bir zamanda gelsin aynı acıları yaşatma bana nolursun diye kızım 38+4 de geldi doğduğu günün ertesi günü eve çıkmıştı. İlk çocuğum 3 ay emdi bıraktı ama ikinci bebeğim 2 buçuk yaşına kadar emdi , ne kadar çok karnınızda durursa o kadar iyi kızlar, biraz daha sabır edin , şimdi 3.kez 23 haftalık hamileyim 38 den önce dünyaya gelmesini istemem. İkisi de normal oldu yine normal olur inşaallah. Her bebek farklı hepsi küvezde kalıyor diye birşey yok ama anne karnında geçirdikleri her an onlar için daha sağlıklı. Mesela görümcem 36 haftalık doğum yaptı bebeği küvezde kalmadı ama çok sıkıntılar çekti onlarda. Hepinizin Allah yar ve yardımcısı olsun, hayırlısı bir zamanda sağlıkla gelsinler dünyaya. Emin olun hamileliği çok özlüyor insan, tekmelerini acısını çekilen sancıları kusmayı bile, çünkü bu süreç sadece 9 ay sürüyor her hamilelikte aynı heyecan oluyor ama bittiği zamanda insan arıyor bugünlerini.😊