kariyerdeyaparimbebekte22 Gün içerisinde hissediyorum ama genel olarak sakin bir bebek sanırım cünkü bazen varlığını unutuyorum o kadar az hareket hissediyorum muayenelerde sağlıklı cok şükür ama neden hareketlerini hissedemiyorum acaba
Green kariyerdeyaparimbebekte22 bebeğin hareketlerini hissetmeye başlayaldan beri hep az sakin ve çok güçlü değil dediğiniz gibi muayenelerde iyi çıkıyor ama benimde hep aklımda soru işareti oluyor
Elif_p kariyerdeyaparimbebekte22 yapısıyla alakalı olabilir benim kızım da öyleydi ama şimdi oğlum hiç durmuyor aşırı hareketli
Kubrakarahan kariyerdeyaparimbebekte22 bende gecen hafta o kadar cok hissediyordumki inanılmz hareketliydi ama şu 3 gündür aşırı az korkuyorum ya 27+3
kariyerdeyaparimbebekte22 Green Aynıyız ya bende hep soru işaretiyle geçiriyorum Acaba çok mu uyuyorlar 🥰
kariyerdeyaparimbebekte22 Basak2906 Şekerli şeyler yediğimde hızlanıyor evet zaten uzandığımda hissediyorum genelde ayaktayken hiç hissetmedim
kariyerdeyaparimbebekte22 Kubrakarahan Evet geçen hafta benim bebeğimde hareketliydi hatta sabah uyandırıyordu resmen ama 27 de durdu Acaba boşuna mı kuruyoruz
Basak2906 kariyerdeyaparimbebekte22 bende yarın 27. Haftama gireceğim uzanırken otururken yada tatlı yediğimde çok Fazla hissediyorum. Ama atıyorum yürürken yada ne bilim aktif bir şeyler yaptığımda hareket çok az oluyor sonra yine oturunca kıpır kıpır 😬 herhalde normali bu diyorum
Kubrakarahan kariyerdeyaparimbebekte22 27. Hafta diye aratınca arama kısmına bi sürü başlık görebilirsin sanırım bu hafta hep böyle ya
baybarsmom Kubrakarahan bende 27deyim ve benımde seyreklesti tatlı yiyince cok hafif kıpırtı oluyor ama bir kaç hafta once daha hareketliydi
peri5860 kariyerdeyaparimbebekte22 32+6′ dan sesleniyorum benim de az hep sakin bir bebek olacak sanırım ya milletin çocuğu taklalar atıyormuş içerde bizimki yok tık yok
kariyerdeyaparimbebekte22 peri5860 Ayy evet ya bende böyle düşünüyorum ama belki sakin olmaları daha iyidir
Green peri5860 hareketlerini ilk hissetmeye başladığınız andan itibaren mi acaba hep azdı benimde öyle çünkü şekerli gıdalar tüketttiğim zaman bile bazen hareketlenir bazen tık olmaz
Basak2906 kariyerdeyaparimbebekte22 muhtemelen. Haftamız hemen hemen aynı sizde de karında sertleşme oluyor mu bazen kendimi patlayacak gibi hissediyorum. Benim ikinci gebeliğim kızımda hiç yaşamadım özellikle son hafta çok fazla oldu
Kubroli kariyerdeyaparimbebekte22 peki eşleriniz hissediyor mu bebeğin hareketlerini elini karnıma koyunca tik yokkk
kariyerdeyaparimbebekte22 Basak2906 Evet ilk gebeliğim karnım sertleşiyor erken mi doğuracağım diye endişe ediyorum ama normalmiş
Basak2906 kariyerdeyaparimbebekte22 bende çok endişe duyuyorum. Sabah kontrolüm var doktoruma da soracağım
Kubroli kariyerdeyaparimbebekte22 bende 28.haftadayım ilk gebeliğim aynı durum bende de mevcut ınsllah saglıkla tamamlamak nasıp olsun