Saygi_can çok teşekkür ederim şuanda da yaptım biraz yarin kontrolüm var ara ara da sancim gelip gido bel agrim var belimin yanları o boşluklar çok sızlıyor yarım saat öncesine kadar da enfeksiyon gibi alt tarafımda da ağrı vardi o şuan geçti fakat bel agrim geçmiyor eklemlerin ağrıyor sanki adet olmuş gibi terliyorum bunlar belirtisi mi sizce doktorum sancin olursa bekleme git demişti