38 +5 sancılar enfeksiyon ağrısı gibi alt tarafımda ve bel kısmında var cuma günü kontrolünde ters döndüğünü söylemişti doktorum cevirmezse sezeryan olucak dedi ama normal istiorum çeviririm bilmem adet sancin olursa git dedi ama sadece bel agrim oluo ve alt tarafımda yanma var nspiyim bilemedim ?