Mervesrsy Limeekce artık böyle olmayan yer kalmadı ki zaten ama insan hala şaşırıyor en iyisini yapmışsınız bizim yakınlarımızda temiz öyle yer yok gibi uzak kalıyor her türlü o da riskli
Limeekce Mervesrsy benimki de bize yarım saat 40 dakika civarı uzak bende bel fıtığı olduğu için sezeryan olma durumum var öyle olursa her şey planlı programlı olacak e normal olursa da sancıyı hisseder hissetmez yola düşücez. Bize yakın yerlerde o kadar çok doğumlar oluyor ki bu da bana biraz endişe veriyor sakıncalı ama o yüzden biraz uzak yer seçtim
Momtobe34 Mervesrsy evet gerçekten çok yükselmiş fiyatlar.. gönlünüzce olur inşallah 🙏🏻Canan hanımın da ismini duymuştum iyi bir doktor diye
Nuryg Bende acibademe gidiyorum ama doğum yapana kadar 100 bin e gelecek galiba Emsey e de çoğu kişi iyi diyo doğum konusunda o yüzden gidenlerden veya doğum yapanlardan fikir almak istedim Canan hamımın methini duydum bende ona bi görünmeyi düşünüyorum
Melissatg Momtobe34 ben de emseye pınar hocaya gidiyorum çok seviyorum doktorumu çok tatlı bir insan inşallah her sey gönlümüzce olur 🥰
Dilek_hatipoglu55 Nuryg Pendik Emsey e gidiyorum doktor un pınar hanım çok memnunum. Doğum için de canan hanimi oneriyolar
Nuryg Dilek_hatipoglu55 benim de kuzenim ona takipli o memnun birde tanıdıkları varmış onlar da memnun kalmışlar insalllah bi gidicem bende Detaylı ultrasondan sonra
Nuryg Benim gibi kararsız gitmek isteyen varsa onlara da fikir olmuştur insallah çok teşekkür ederim yorumlarınız için ❤️
Mervesrsy Bana da çok yardımcı oldunuz arkadaslar çok sağolun inşallah ben de yakından görüp tanıyımca severim doktorumu da devam ederim ücretler bir şekilde verilecek artık
Nazli0309 Ben 1 ay önce emsey de doğum yaptım. Aşırı memnun kaldık tek kelimeyle mükemmel. Doktorum Canan Yılmaz.
RabiaKose Momtobe34 merhaba ne kadara doğum yaptınız ? Süreci anlatır mısınız ? Normal mi sezeryenmi?
Mervesrsy Nuryg Ben şu anda gidiyorum Emsey hastanesine doktorum Canan Yılmaz çok memnunum genel olarak tanıdıklarım gitti bu hastaneye hep memnunlardı kuzenim de Pınar Hanıma gidiyor o da memnun
Nuryg Mervesrsy bende bu perşembe randevu aldım bakalım insallah bende memnun kalırım biraz heyecanlıyım nedense
mavideniz6 Nuryg Emseyde bir sene önce kadar kürtaj olmuştum personel çok ilgiliydi her şeyiyle , şimdi ise Şule hanıma takipliyim kendisinden çok memnunum nasipse doğumumu orda yapacağım.
Uclubebek mavideniz6 şule hanım doğum geliyor mu peki mesai saatleri dışında olsa da ? Sordunuz mu çoğu doktor gelmiyor ben ayşegül hanıma gidiyordum emseyde doğumumu da o yaptırdı gece 1 de kalktı geldi çok seviyorum kendisini ama ayrıldı oradan ama hala ora ile anlaşmalı orada yaptırıyor doğumu üsu an emseyin doğum ücreti ile birlikte hesaplayınca 30 bin üzeri fiyat çıkıyor