Nuryg ben de ay sonunda Emseyde doğum yapacağım hayırlısıyla. Pınar hanıma gidiyorum bence çok tatlı bir doktor en başından beri bizi o takip etti. Emsey de doğum yapan arkadaşlarım memnun kalmışlardı ben de onların yorumlarına istinaden ve evimize yakın olması sebebiyle Emsey tercih ettim. İnşallah ben de memnun kalırım doğum zamanı da 🙏🏻