ardenmommy Benimde ekimde imkanın varsa yap gitsin neyi bekliyorsun Karnın şişecek daha çok ağırlaşacaksın vakumlu sonuçta konservelerin birşey olmaz Allahın izniyle. Sonrada temizliklerin, eşya yerleştirmelerin, hastane kontrollerin sıklaşır yürüyüşler vs derken bir bakmışsın hop Ekim gelmiş. Ben risk almam mesela 🙈🙈