Ask-bebegim evet internete bakarak hareket edersek eğer bence çok strese gireriz hamilelikte. Elbette ben de bakıyorum, soru soruyorum, burdan akıl edinmeye çalışıyorum ama doktorlarımdan başkasına da çok inanmamaya çalışıyorum. Bence bebeğiniz olması gerektiği boyadadır uzun olsaydı doktor söylerdi.