asli_hmz kuzucum doktorum 1 adet görsün vücudun 2 ayda eşin korunsun dedi 40 ım çıktı ben 9 gün sonra adet gördüm ama ben bi yerde okumuştum korunmadan hamile kalanlar vardı bende heves ettim eşim korunmayı bıraktı adetimden 1 hafta sonra ben yine adet oldum ama kahverengi ve kokuluydu sonrası zaten kopuk son adetimi de hatırlamıyorum küçük bi koku hassasiyetim oldu olmaz umuduyla test yapmıştım erken gebelik testiydi 255 le öğrendim beta takibi istedi 1 temmuzda 11658 de bıraktım doktora gittim 5.5 aylık olduğunu öğrendim şuan 6+5 im 28 temmuzda allahın izniyle kalp atışı için gidicem sanada bol bol dua edicem lütfen stres yapma düşünme oldu olmadı deyip test bile yapma akışına bırak rabbim sanada nasip edecek en kısa vakitte kucağın hiç boş kalmasın sağlıkla sıhhatle al inşallah